:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

متن وصیت نامه شهید رضا قربانى سرند

متن وصیت نامه شهید  رضا قربانى سرند

 

( بسم الله الرحمن الرحیم )

‏با درود بر مهدى موعود ، امام عصر و بر نائب بر حقش ، امام امت و بر تمامى شهیدان و درود بر شما امت حزب الله .

من با توجه به حساس بودن دوران و موقعیت کنونى انقلاب ، برخود وظیفه دانستم به جبهه بیایم .

و هدف از آمدن به جبهه اینست که ، مشت محکمى بر دهان آمریکا و یاوه گویانش بکوبم تا سنگر برادرانى که از این جهان به آن جهان پیوستند ، خالى نگذارم تا پیرو آنان باشم و راه آنها را ادامه دهم .

پیام من خطاب به پدر و مادرم اینست که ، اگر انشاء الله شهید شدم ، برایم گریه نکنند ، که دشمنان من شاد مى شوند .

و از خواهر عزیزم و برادر کوچکم حبیب و برادرم ابراهیم مى خواهم ، مبادا در مرگ من گریه کنند که دشمنان شاد شوند و اگر خواسته باشند،  گریه کنند بر عبدالله الحسین گریه کنند و از خواهرم مى خواهم که حفظ حجاب ، که مشت کوبنده هست بر دهان یاوه گویان ، حفظ کنند و به دیگران هم بیاموزد .

و از برادرانم مى خواهم که امــــام را تنهــــا نگذارند و نگذارند کــــه اسلحه من بر زمین بماند همـــــانطورى کــــه من نیز این را انجــــام دادم و از شما مى خــــواهم که با توجه به اسمى دارید ، واقعــــا همانگونه باشید و مانند حضــــرت ابراهیم و حبیب ابن مظاهر براى نهضت خـــدا ، گــام بردارید.

و از کلیه خواهران مى خواهـــم به عنوان یک برادر کوچک ، این وصیت را بپذیرند و با رعـــــایت حجـــاب خود ، مشت محکمى بر دهــــان یاوه گویان و منافقین بزنند و مبادا بى تفاوت باشید که اگر بى تفاوت باشید در نزد خدا و در نزد بى بى دو جهـــــان ، فاطمـــــه زهرا (س) سر بزیر خواهید بود .

و اکنون که مى روم و در میان شما نیستم ، امیدوار هستم که امام را یارى کنید و این انقلاب را حمایت نمائید و تا آخرین قطره خون خود با دشمنان اسلام بجنگید .

در آخر همگى شما را بخدا مى سپارم و آرزو دارم که از لحظه هاى عمرم کاسته شود و به عمر امام عزیز افزوده شود .

 

والسلام

‏خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار 

‏خدایا رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان

 

بنده حقیر خدا : رضا قربانى   ‏امضاء  ‏اهواز  /11/64

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد