:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

متن وصیت نامه شهید محمدعلی کارگر

متن وصیت نامه شهید محمدعلی کارگر

 

این وصیتنامه ها انسان را می لرزاند و انسان را بیدار می کند           امام خمینی

 

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون

گمان مکنید آنان که در راه خدا کشته شدند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

 

سلام بر شما مردم باغستان و سلام بر پدر و مادر خودم، پس از تقدیم عرض سلام امیدوارم که به خوبی از پسر خودشان راضی باشند و نیز امیدوارم که خواهران و برادرانم از من راضی باشند و سخن من به مردم همیشه بیدار باغستان این است که به هیچ وجه دست از یاری امام برندارند و برادرانم حسن و حسین ادامه دهنده راه برادرشان باشند و نیز از پدر و مادر خودم تشکر می کنم که این 17 سالی را که در دامنشان بودم هر کار بدی که درباره ایشان انجام دادم مرا ببخشند و هیچ وقت از نماز خود غافل نشوند و سر وقت نماز را به پای دارند و از دعا به جان امام و رزمندگان اسلام فراموش نکنند و مقدار پولی که در خانه دارم تقدیم جبهه کنید و ای امت بیدار همیشه در صحنه انقلاب هیچ موقع از یاد شهیدان غافل نشوید و همیشه شبهای جمعه مزار شهدا بروید و یک حمد و سوره بخوانید و اگر من شهید شدم به هیچ عنوان راضی نیستم که کسی در دنبال جنازه من گریه کند حتی تو ای مادر، دیگر عرضی ندارم . ضمناً حدود 24 رکعت نماز قضا دارم و 10 روز هم روزه نگرفته ام آنها را بدهید امیدوارم که این کار به خوبی انجام گردد.              

 

 

 

محمدعلی کارگر

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد