:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

متن وصیتنامه پاسدار شهید ابراهیم قلی زاده

متن وصیتنامه پاسدار شهید ابراهیم قلی زاده

 

بسم الله القاصم الجبارین

امروز روز استقامت است ، روز پاسداریست . ما برنده جنگ هستیم و هیچ تردیدی در آن نیست . ( امام خمینی )

اکنون که پای در چکمه می کنم و به نبرد حق علیه باطل قدم می گذارم از خدا ی خود می خواهم که به من توفیق عنایت کند تا نفس کشیدنم برای رضای او باشد چه رسد به حرکات دیگرم وجزاو هدفی ندارم بهمین خاطر به صحنه مبارزه حق علیه باطل آمده تاازدین خدا دفاع نمایم شاید او هم تخفیفی برناهان گذشته ام بدهد که بازگشت همه انسانها بسوی اوست ودر محکمه عدل او حساب پس خواهن داد .

 . اینکه با آگاهی به راهم امید بسته ام که در این راه به شهادت نائل آیم امروز این آرزوی میلیونها زن و مرد مسلمان در کشور ما می باشد و امروز روزیست که باید به نجات اسلام شتافت و اسلام را احیا نمود انشاءالله همانطور که آرزوی همه ی ماست این انقلاب را به رهبری امام عزیز خمینی کبیر به انقلاب حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی (عج) پیوند خواهیم زد که انقلاب جهانی اسلام است . بزرگترین وصیت من به بازماندگانم این است : سعی کنید با یاد خدا و بنام خدا ودرراه خدا زندگی کنید و فراموش نکیند دنیا به آخر می رسد . دل به دنیا میندید و خود را مهیای سفر آخرت کنید . راهی که من رفته ام راه عزت وافتخار و سعادت است . سعادت اسلام و مسلمانان و سعادت خودم انشاءالله . پدر و مادر عزیزم خیلی دوستتان دارام ولیکن خدا و اسلام را بیشتر دوست دارم . چنانچه خداون بزرگ مرا قبول کرد و شهید شدم از شما می خواهم برایم ریه نکیند و شاد باشید که فرزندی در راه خدا قربانی دادید . همانند دیگر سربازان اسلام در زمان پیغمبر (ص) و یازمان امام حسین (ع) خون ما که از آنها رنیگن تر نیست و خودمان هم که بهتر نیستیتم .

همسر مهربن وفرزندان خوب و عزیزم همه شما را به خدا می سپارم و امیدوارم راهی جزراه خدا را پیش نگیرید و سعی کنید سربازان خوبی برای اسلام و مسلمین باشیدو سفارش می کنم که پاکی و صداقت را پیشه خود کنید و راه امام خمینی را که همان راه انبیاء برای رسیدن به لقاء الله ست . فراموش نکنید و بدانید که پدر شما جز به خدا به هیچ چیز فکر نمیکرد . همسرم بی صبری نکن که مرگ حق است و به سراغ همه کس خواهد امد راضی نیستم برایم گریه کنی ترا به خدا سوگند فرزندانم را حنا کن و لباس نو بپوشان و پرچم سبز رنگی درب خاه نصب کن . شیرینیو شربت بده بگو شوهرم از کربلا امده است نکند شیطان صبرت را برباید و دشمنان را خوشحال کند . فرزندانم راب ه شیوه ی اسلامی تربیت نما و قرآن خواندن بیاموز و اگر قبری داشتم گاه و بگاه برایم قرآن بخوان  تادرقایمت پیش فاطمه زهرا (س) روسفید باشید . مرا عفو کن چوند ریان آمدنها خیلی از تو گریه گرفتم . همه اینها به خاطر خدا بود وشما برادرانم سلاحم را مدرانه بدوش کشید و قلب دشمن کافر را نشانه گیرید نگذارید تفنگم بر زمین بماند وخواهارن عزیزم حجابتان را حفظ کنید چون حجاب شما کوبده تر از سلاح من است . و شما ای ملت بیدار و شهید پرور ایران و تمام کسانیکه به اسلام وقرآن اعتقاد دارید همیشه بیاد خدا باشید و برای امام امت دعا کنید تا باریتعالی طولعمر با عافیت بایشان عطا نماید و این انقلاب را باانقلاب حضرت مهدی (عج) متصل گرداند. خون شهداء را پاسدارید وکاری نکنید که مدیون خون شهدا باشید چون این انقلاب اسلامی از خون شهیدان رنگ و بو گرفته و بامروز رسیده است . قدرش را بدانید که هر چه داریم از برای خون شهیدان است .

درود بی پایان بروان پاک شهیدان راه حق و فضیلت .

برافراشته باد پرچم به خون آغشته اسلام پررهرو باد راه پرافتخار شهیدان .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد