:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

متن وصیتنامه شهید علی دادخواه

متن وصیتنامه شهید علی دادخواه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربّهم یرزقون

گمان نکنید آنهائی که کشته شده اند مرده اند بلکه آنها زنده اند و نزد خداوند خود روزی می خورند.

با تقدیم عرض سلام به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان و نائب بر حقش خمینی بت شکن ارواحنا له الفداه

خدایا به محمد (ص) بگو پیروانش حماسه می آفرینند به علی بگو که شیعیانش قیامت به پا کرده اند آری به حسین بگو که خونش همچنان در رگها می جوشد به حسین بگو که از خونها سر روئید ظالم ها سرها را بریدند اما باز سرها روئیدند خدایا می دانی که ما چه می کشیم پنداری که چون شمع ذوب نمی شویم ما از مردن نمی هراسیم اما می ترسیم که بعد از ما ایمان را سر ببرند اگر نسوزیم که هم روشنائی رخت می بندد و جای خود را دوباره به ظلمت می سپارد پس چه باید کرد از یک سو باید بمانیم تا شهید آینده شویم از سوی دیگر باید شهید شویم تا آینده بماند هم باید امروز شهید شویم تا فردا بماند و هم باید بمانیم تا فردا شهید شود عجب دردی چه می شد امروز شهید می شدیم و فردا زنده می شدیم تا دوباره شهید بشویم. آری همه یاران سوی مرگ رفتند در حالی که نگران فردا بودند.

و چند وصیت دیگر به برادران و خواهران : از پدر و مادر طلب عفو می نمایم چون من یک امانتی در دست شما بودم و خدا این امانت را از شما پس گرفت.

از برادرانم می خواهم که اگر چنانچه از من بدی دیده اند مرا عفو کنند و راه من را ادامه دهند و از خواهرانم طلب عفو نمایم اگر چنانچه از من بدی دیده اند مرا ببخشند و زینب وار راهم را ادامه دهند و یک وصیت دیگر به همسرم دارم اگر چنانچه اولاً ناراحتی از من دیده اید به بزرگی خودتان ببخشید و دخترم را هم چون زینب تربیت کنید و اگر چنانچه همسرم خواست با کسی ازدواج کند جلویش را نگیرید و هر چه حقش هست بپردازید و اگر چیزی ماند برای دخترم باشد و همچنین از برادران و خواهران می خواهم که همیشه در صحنه باشند و کسانی که می توانند با جان و کسانی که نمی توانند با مال در پشت جبهه رزمندگان اسلام را یاری کنند و همچنان از برادران و دوستان می خواهم که اگر بدی از من دیده اند مرا ببخشند و همیشه در صحنه باشند.

 

 

دیگر عرضی ندارم و من الله التوفیق

علی دادخواه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا 1391/05/10 ساعت 21:50

این شهیدواقعا نمونه بارزصبروایثاربودخداونداوراباشهدای کربلا محشورکند ضمنااگه ممکنه تصاویری ازشهیدبگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد