:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

متن وصیت نامه شهید غلامحسن حمامى

متن وصیت نامه شهید  غلامحسن حمامى

 

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین

‏وصیتنامه غلامحسین حمامى اعزامى از بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامى فردوس

‏(( و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون )  ‏(( مپندارید آنانکه در راه خدا کشته شدند، مرده اند ، بلکه زنده اند و نزد پروردگار خود روزى مى خورند)) ‏با درود بر قلب تپنده جهان اسلام ، امام خمینى و با سلام بر شهیدان گلگون کفن کربلاى ایران .

اکنون که به یارى الله عازم جبهه هاى نبرد حق علیه باطل مى گردم ، لازم دانستم چند کلمه اى به عنوان وصیتنامه بنویسم :

از پدر و مادرم تقاضا دارم که اگر این فضل الهى نصیبم شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمدم ، براى من گریه نکنید و خیلى هم خوشحال باشید ، چون من آگاهانه این راه را انتخاب کرده ام تا بتوانم به نداى :

(( هل من ناصر ینصرنى ))  ‏حسین زمان ، خمینى بت شکن ، لبیک گفته باشم ، چون که امروزه اسلام مورد تجاوز یزیدیان قرار گرفته است .

برادر و خواهر مسلمان ، امروزه این جمهورى اسلامى که با خونبهاى هزاران شهید به دست من و شما سپرده شده است باید پاسدار این خونها باشیم و راهشان را ادامه دهیم و آن هم جز با نثار خون میسر نمى شود ، بگذار تا در کربلاى ایران قطره خونى که دارم ، تقدیم راه اسلام و امام نمایم .

از تمام برادران و خواهران مسلمان مى خواهم که از دعا براى سلامتى امام امت ، این نعمت بى کران الهى فراموش نکنند و راه این شهیدان گلگون کفن را ادامه دهند .

از پدر و مادرم مى خواهم که برادر و خواهرم را در راه اسلام تربیت کنند . مرا درکنار قبر خواهرم به خاک بسپارید .

در تشییع جنازه من دعاى فرج امام زمان (عج) را با ترجمه کامل بخوانید .

از مسئولین سپاه و بسیج تقاضا دارم که برادران را در این امر یارى کنند .

 

 

 

متشکریم   ‏والسلام

‏امضاء : غلامحسین حمامى

‏خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار   ‏مورخه 30/3/1361

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد