:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

متن وصیت نامه شهید غلامحسین غلامی

متن وصیت نامه شهید غلامحسین غلامی

 

با سلام بر منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و با درود و سلام به خدمتگزاران به اسلام و کشور اسلامی و با درود و سلام بر شهدای اسلام از صدر تاکنون.

بنا به وظیفه شرعی خود دانستم که بعد از خودم وصایایی را یادداشت نمایم و این یادداشت را با عقل کامل و با سماجت و با اختیار خودم نوشتم که لازم الاجرا و واجب است که به آن عمل نمایند. انشاءا...

و حتی بعد از من همسرم را و کمک به آن پسرم مهدی را قرار می دهم که در تمام امورات با اختیارات تمام وظیفه خود را انجام دهند و چیزهائی که سفارش و وصیت می کنم به این شرح می باشد:

1 ـ راجع به همسرم :

مهریه همسرم تماماً مال خودش باشد و پولی که برای سفر حج به حساب ریخته ام باشد برای خودش.

2 ـ راجع به فرزندانم:

هر وقت که مهدی کبیر شد به عوض من به سفر حج برود و اعمال را انجام دهد تا دینم از عهده من خارج شود.

3 ـ راجع به اموال:

اموالی که باقی می ماند از یک ثلث آن که برای کفن و دفن و مستحبات و سفر حج خرج بشود اگر اضافه ماند برایم یک سال نماز و یک ماه روزه بگیرند و از دو ثلث دیگر به مابین ورثین تقسیم بکنند به دستور شرع مقدس اسلام و از یک ثلث مال خودم هر وقت که مادرم فوت کرد در مراسم کفن و دفن و مراسمات دیگر تا حد لازم خرج کنید:

و سفارش به دیگر برادران و کارکنان بانک (سپه ، ملت و صادرات) هر وقت وصیم که همسرم می باشد آمد و بابت سپرده ها پول خواست بردارد. تقاضا دارم که کمال همکاری را بنمائید. و در آخر سفارش به همسرم که از بچه ها خوب نگهداری کنید و آنها را به نحو احسن و حزب الهی و مصلح ، بزرگ نموده و تربیت کند.

و سفارش من به پسرم مهدی : مهدی جان پسرم، با خواهرانت خوب رفتار بکن و آنها را از خودت مرنجان و آنها را تا به آخر پذیرائی کن و صله رحم را در همه حال به جا بیاور.

و از امام امت خمینی و یاران او دست بر ندار و همیشه به امر امام امت خمینی اطاعت کن.

 

 

والسلام علیکم و رحمت ا... برکاته ـ غلامحسین غلامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد