:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

متن وصیتنامه شهید برات امینى خانکوک

متن وصیتنامه شهید برات امینى خانکوک

 

‏ بسم الله الرحمن الرحیم

آنکس که تو را شناخت جان را چه کند                فرزند و عیال و خانمان را چه کند

‏دیوانه کنى هر دو جهانش بخشى                           دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

 

شکر و سپاس بى پایان بر خداوند یکتا که لطفش را شامل حالم گردانید که از یک شئى ناچیز به این صورت درآیم ودر این زمان و مکان مقدس زیست کنم و بتوانم قدم کوچکى در راه او و به خاطر او بردارم .

درود و سپــــاس بـر پیامبران و امــامــان (ع) کـــه مــــردم را از ظلمت نجــــات داده و آنهــا را به ســـوى نـــور و مــرگى شرافتمندانه دعوت نمودند .

درود بى پایان بر رهبر کبیر انقلاب ، امــــام خمینى کـــه این مملکت را از لــجن و فســـاد بیرون کشید و به مرتبه اى رسانید که پایگاه ملائکه الله شد.

سلام و درود بى پایان بر شهیدان گلگون کفن که با ایثار خونشان نهال اسلام را آبیارى کردند و اینچنین درخت تناورى را به وجود آوردند که همه ابرقدرتها باید در برابر آن سر تسلیم فرود آورند .

اینک که براى سومین بار به جبهه اعزام مى شوم ، از خداوند متعال مى خواهم که گناهان مرا ببخشد و آن مرحله نهایى و آرزوى نهایى که شهادت است و آرزوى هر مومن مى باشد ، نصیب من کند .

حال که به خاطر رضاى خدا دل از فرزند و همسر و مادر و برادر و اقوام و مال و ثروت ، برمى کنم ، از درگاهش خواستارم که یک لحظه  شیطان و اصحابش غالب نشوند که اگر خداى نخواسته اینطور شود ، زحمات ما بى مزد خواهد بود .

امیدوارم این وصایایم براى مردم خوانده شود :

- اى کسانى که هنوز بیدار نشدید و به گمراهى مى روید ، بیایید پیش از آنکه دیر شود ، به خود آیید و فکر کنید براى چه کار مى کنید و زحمت مى کشید بترسید از آن روزى که خداوند در قرآن مجید ، سوره المعارج مى فرماید :

(( تعرج الملائکه و الروح الیه فى یوم کان مقداره خمسین الف سنه ))  ‏آن روزى که برابر با 50  هزار سال است و تمام مردم لخت و عریان سر از قبر ها بیرون مى آورند و مى دانند از کار هایى که کرده اند ، آن روز است ، روز حسرت و پشیمانى ، ولى فایده اى ندارد .

- از برادران و دوستانم تقاضا دارم بیشتر به جبهه بروند و نگذارند که دیگر رزمندگان در جبهه خسته شوند و یک لحظه مهلت نفس کشیدن را به دشمنان اسلام ندهید ، در هر جا که هستند .

- از مردم همیشه در صحنه مى خواهم همچنانکه تا به حال پشتیبان ولایت فقیه بوده و در گرفتن ضد انقلاب و کمک به جبهه و جلوگیرى از شایعه پراکنى ها فرزندان خود ( سپاه و بسیج ) را یارى نمودند ، بیشتر کوشا شوند ، زیرا کمک شما مردم است که روز به روز پیروزى را نصیب فرزندان شما در جبهه مى نماید .

- از دعا براى فرج امام زمان (عج) و سلامتى رهبر کبیر انقلاب بعد از هر نماز فراموش نکنید ، مخصوصا برادران سپاه و بسیج .

- جنازه ام را در همان روستاى خودمان خانکوک دفن کنید .

- مادرم و همه اقوام و دوستانم در تشییع جنازه ام گریه نکنند زیرا از این عمل دشمنان اسلام خوشحال مى شوند .

- موقع دفن بگذارید هر کس خواست بدنم را ببیند تا از جنایت آمریکا و عمالش بیشتر آگاه شود .

 

 

 

- در تشییع جنازه ام شعار جنگ جنگ تا پیروزى و خونى که در رگ ماست ، هدیه به رهبر ماست را تکرار کنید .

- در سر قبرم یک دعاى ندبه بخوانید و رزمندگان را دعا کنید .

از همشهریانم که در تشییع جنازه ام شرکت کرده اید و پیام مرا مى شنوید مى خواهم وقتى راه کربلا باز شد و وارد صحن امام حسین (ع) شدید ، یک سلامى هم از بابت من بدهید و باز در آنجا براى امام دعا کنید .

- زیاد دل به دنیا و مال و فرزند نبندید که اینها علاوه بر آنکه به درد شما نمى خورد ، فقط چند روزى از شماست .

- اى برادران ، شما در زمانى زندگى مى کنید که خدا نعمت زیاد داده و در مقابل مسئولیت بیشترى از شما مى خواهد . حال که به شما جمهورى اسلامى عطا کرد ، آیا باید فقط بنشینید و از کمبود صحبت کنید ، باید بگویید انقلاب شد و براى فلانى و فلانى کار پیدا شد و به مقام رسیدند ؟ یا اینکه بگوییم اگر همه چیز از همه طرف به روى ما بسته شد ، اگر جوانان ما خونشان را نثار این درخت تناورکردند که اول با خون حسین (ع) آبیارى شده و هم اکنون هم احتیاج به خون دارد ، باز خوشحالیم که اسلام زنده شد و آزادى نصیب ما شد و حلقه غلامى و نوکرى ابرجنایتکاران شرق و غرب ، از گوشمان باز شد .

هر کس عقیده اول را داشته باشد ، روز به روز به سوى گمراهى کشیده خواهد شد و هر کس عقیده دوم را دنبال کند به سوى نور و به سوى خدا کشیده خواهد شد .

- مادرم و خانواده ام مبادا تحت تاثیر کسى قرار بگیرید و از اینکه من شهید شدم خداى نکرده شما را از این جمهورى اسلامى دلسرد کنند، بلکه همچون گذشته و بهتر از گذشته از این انقلاب دفاع کنید و اگر کمک خواستند ، کمک کنید .

دوستانم و رفقایم ، هم اکنون که نداى حسین زمان از گوشه جماران بلند است :

 هل من ناصر ینصرنى   ‏بشتابید و لبیک گویید و تا آنجا پیش بروید که دیگر در روى زمین هیچ یک از این جنایتکاران نتواند سر بلند کند ، آن وقت است که زمینه براى ظهور حضرت مهدى (عج) آماده مى شود .

- بیدار شوید و جلوى این جنایتکاران گرانفروش را ، در این زمان که فرزندان صدیق ملت عاشقانه به جبهه مى روند و جان عزیزشان را براى اسلام فدا مى کنند ، بگیرید و در ملا عام و در حضور مردم مبارز آنها را به سزاى اعمالشان برسانید ، زیرا آنها همیشه به فکر فایده بیشتر و کلاهبردارى و توطئه هستند و براى اینکه چیزى در این مملکت پیدا نشود .

چند وصیت به خانواده :

اگر همسرم خواست از خانه اى که در آن زندگى مى کند بیرون رود ، مى تواند مهریه و اموالى که قانونا متعلق به اوست ، تحویل بگیرد و بقیه اموال و زندگى ام به فرزندم على و احتمالا اگر فرزند دیگرى داشتم ، تعلق دارد .

موتور سیکلتم را بفروشید و مبلغ 10 هزار تومان آن را به جبهه کمک کنید و بقیه آن را با پولى که طلب هستم، بگیرید و روى آن مبلغ پولى که در بانک دارم ، بسپارید و اگر احتیاجتان به آن نیفتد تا فرزندم بالغ نشد به وى ندهید .

مبلغ 500 تومان نذر هیئت خانکوک دارم ، بدهید .

از هیچ کس قرضى ندارم و اگر احیانا کسى گفت طلب دارم ، بدهید .

هیچ وقت به عنوان اینکه من در جبهه هستم و شهید شدم ، چیزى از جایى نگیرید که راضى نخواهم بود .

از خانواده ام و مادرم و برادر و خواهر و دیگر اقوام و همسایگان مى خواهم ، اگر از جانب من ناراحتى دیدید، بنده را ببخشید ، که اگر نبخشید ، روز قیامت نخواهم توانست جوابگوى شما باشم .

 

22/03/62

 ‏برات امینى - امضاء

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد