:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

متن وصیت نامه پاسدار شهید ابراهیم عنصری

متن وصیت نامه پاسدار شهید ابراهیم عنصری

 

( بسم الله الرحمن الرحیم)

ولاتحسبن الذین قتلوافی سبیل الله امواتا بل احیاءعندربهم یرزقون

 

باسلام به پیشگاه امام زمام (عج) و بادرود برامام امت و امت امام و رزمندگان اسلام که بی باکانه ، جبهه ها ی حق علیه باطل را یاری می نمایند . امروز هنگامیکه احساس می کنم که جبهه ها نیاز به من دارد با حضور خودباید اسلام را یاری نمایم . با سلام برخانواده محترمم . امیدوارم که در فراق من اندوهگین نباشند . ای خانواده من باید افتخار کنید که فرزندی دردامنتان پرورانده اید که جان خود را فدای حسین (ع) نمود . مادرم هم اکنون که رزمندگان این چنین در جبهه ها حضور می یابند به پاس حرمت خون شهیدان بر ماست که باحضور خود قلب امام زمان و امام امت و خانواده های شهدا و اسراء را شاد کنیم .مادرم مبادا در فراق من گریه کنید تا شاید دشمن در گریه تو شاد شود .ای همشهری ها ی من امروز از پیروجوان در برابر خون شهیدان مسئولید. جوانان در جبهه جنگ حضورپیدا کنند و پسرانتان در دامن مسجد بادعا اسلام را یاری کنند . ای دوستان و همشهریان من هیچوقت از بسیج و سپاه و دیگر ارگانها کناره گیری نکنید .

ای جوانان و دوستان برشماست که در این برهه از زمان اسلام را یاری کنید . من در خاتمه باید از خداوند منان متشکر باشم و سجده ی شکر به جای آورم که خداوند ما رابرای به اهتراز درآوردن پرچم لااله الاالله و یاری اسلام انتخاب نمود . من از ملت ایران به خاطر خدمات وکمک هایشان قدردانی می کنم و امیدوارم که همینطور ادامه دهند .

خانواده عزیزم اگر خداوند توفیق وصالش را نصیب ما کرد من 5 روز روزه  قرض دارم امیدوارم آن را از گردن من سبک کنید و نیز 50 تومان از ساعت ساز اسلامیه نیز قرض دارم که آن را بپردازید و از افراد عذرخواهی کنید .

                                                                          

 

والسلام علی من اتبع الهدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد