:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

متن وصیت نامه شهید محمد تقى گمنام خانکوک

متن وصیت نامه شهید محمد تقى گمنام خانکوک

 

( « بسم الله الرحمن الرحیم » )

‏الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون ( قرآن کریم )  

‏روزها فکر من این است و همه شب سخنم             که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

 ‏ز کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود                              بکجا مى روم آخر ننمائى وطنم

‏مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک                          چند روزى قفسى ساخته اند بهر تنم 

‏بنام او که همه چیزم از اوست ، مرادم او محبوبم او . امیدم او و با عرض سلام به ساحت مقدس ولى عصر امام زمان (عج) و نائب بر حقش خمینى کبیر و با درود و سلام فراوان بر تمامى شهداى راه اسلام از صدر تاکنون و سلام بر خانواده هاى محترم شهداء ، مفقودین و اسراء و جانبازان وصیتنامه را شروع مى کنم .

اشهد ان لا اله الا ا... و اشهد ان محمدا رسول ا... و اشهدان علیا ولى ا...  ‏در اول که پا در چکمه نوکرى امام زمان مى کنم با یاد او که آرام دهنده قلوب است و به این امید آمده ام که شاید بتوانم ذره اى براى اسلام عزیز خدمت کنم .

من چند بار ریز ریز شدن توسط ابرقدرتان و دشمنان سرسخت اسلام را ترجیح مى دهم بر بهترین زندگانى در این دنیا . و اى حسین امید داشتم که بیایم قبر شش گوشه ات را زیارت کنم و اما چه بهتر که خدا لیاقت شهادت را به من بدهد و بیایم خودت و سایر امامان را از نزدیک زیارت کنم .

چند کلمه با پدر و مادرم : اى پدر و مادرم سلام و سلام بر تواى همسرم و اى پسرم و اى برادران و اى خواهرم و اى تمام اقوام سلام مرا براى آخرین بار بپذیرید .

از شما پدر و مادر محترم مى خواهم که اگر از من بدى و یا ناراحتى دیده اید مرا به بزرگى خودتان ببخشید چون شما براى من زحمت بسیار کشیده و من در عوض شما را رنج بسیار داده ام حال که قدر شما را دانستم که باز عاشق دیگر چیزى شدم که انشاء الله خدا نصیبم کند و از شما جدا شدم مرا به بزرگى خودتان ببخشید .

اى همسرم و اى پسرم صادق جان خیال نکنید که شما را نمى خواستم شما در قلب من جاى خودتان باز کرده بودید و من به شما علاقه سرشارى داشتم ولى عاشق چیزى شدم که از شما بهتر است .

برادرم باقر سلام امیدوارم همانطور که تربیت کننده رزمندگان بودى باز هم براى اسلام زحمت زیاد کشیده و عملت را خالصتر کنى .

و اى برادرم زین العابدین من از تو مى خواهم که سنگر به خون رنگین من را پر کنى و انشاء ا... در بزرگى پسرم با همدیگر اسلحه مرا بردارید و از اسلام دفاع کنید .

و تو اى خواهرم عفت خود را رعایت کن همچنان که رعایت کردى و اجـــازه رفتن به سنگر را به معشوقـــان خدا بده ، در شهـــادتم بى‌صبرى نکنید .

مجددا خدمت همگى شما و اقوام و دیگر فامیل هایم سلام عرض کرده و همگى تان مرا به بزرگى خودتان ببخشید .

پیام به امت حزب الله ، جبهه ها را پر کنید و بیشتر به فکر جنگ باشید که موقعیت خیلى حساس تر ازپیش است و از امام خداى نخواسته و قائم مقام رهبرى آیت الله منتظرى جدا نشوید و یا ایشان را تنهــــا نگذارید و مواظب اعمـــــال امریکا باشید که به گفته حضرت امــــام شیطان بزرگ امریکاست .

قرآن را فرا گرفته و به دیگران بیاموزید . برادران پاسدار و بسیجى و دیگر نیروهاى رزمى عملتان را خالص کنید و دنبال ریاست نگردید و مخلصانه براى رضاى خدا بجنگید که انشاء ا... پیروزید .

من 5/2 ماه روزه قرضى دارم و 100 شبانه روز نماز شکسته و نماز درست که انشاء الله ادا کنید و من که یادم مى آید و همسرم از یک یارو قرض دارم که اطلاع دارد و هر کس طلب کار بود انشاء الله بپردازید .

 

 

 

هر چه دارم به همسر و پسرم بدهید و اگر همسرم خواست به خانه پدرش برود اجازه بدهید .

در پایان عرضى ندارم .

 

 

خدایا ، خدایا ، تا انقلاب مهدى ، خمینى را نگهدار

حقیر مسکین مستکین : محمد تقى گمنام  ‏امضاء 10‏/2/1367   ‏من را در بهشت شهدا خانکوک دفن کنید .

 

در پایان از تمام کسانى که در تشییع جنازه ام شرکت کردند تشکر کنید از طرف من .

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد