:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

:: چــــــراغ راه ::

وصایای شهدای شهرستان فردوس

متن وصیت نامه شهید علیرضا عربى

 

متن وصیت نامه شهید  علیرضا عربى

 

(( بسم الله الرحمن الرحیم ))

‏اللهم ارزقنى الشهاده خالصه فى سبیلک

‏خداى بزرگ و اى قادر متعال و اى بخشنده مهربان ما را به اسلام حقیقى و راستین که در این زمان امام بزرگمان و رهبر کبیرمان، خمینى بت شکن پرچمدار آن است هدایت کردى ، از تو مى خواهم که او را تا انقلاب حضرت مهدى (عج) و حتى کنار آن حضرت براى ایران و مسلمانان جهان نگه دارى فرما .

از تو خواستارم که اگر شهادت را نصیبم کردى آنچنان شهادتى نصیبم کن که به خاطر رضایت ذات مقدست باشد .

خداوندا مرا در صف شهداى اسلام قرار ده و مرا از بندگان مخلص خودت و مومنین به پیامبرت حضرت محمد (ص) و از شیعیان حضرت على (ع) و از مطیعان ولى امرت حضرت مهدى (عج) و نائب بر حقش خمینى عزیز قرار بده .

خدایا از تو مى خواهم در لحظه اى که مرگم فرا مى رسد از تمام دوستى ها و عشق و محبت ها جز دوستى و عشق و محبت خودت رهایم سازى و مرا جزء بندگان خالص به حساب بیاورى ، انشاء الله .

و اى امام عزیز و فرزند پاک حسین که نداى :

هل من ناصر ینصرنى   ‏براى اسلام سر دادى و من هم امیدوارم به نداى آسمانى تو لبیک بگویم و تا آخرین قطره خونم دست از اسلام و قرآن برندارم .

خداوندا رضایم به رضاى تو .

پروردگارا مخواه که دشمنان تو بر اسلام پیروز شوند . خداوندا آنها براى نابودى دین تو و حق و عدالت کمر بسته اند و تو ما مسلمانان را یارى کن که آنها را شکست داده و نابودشان سازیم .

خدایا خودت روح الله را ، این مظهر پاکى و شهامت و این نشانه اسلام راستین ، این فرزند پاک محمد (ص) را براى مستضعفان جهان نگهدارى فرماى .

و اما اى برادران و خواهران امروز اسلام غریب است همانطورى که امام مى فرماید :

خدمت به اسلام و حضور در جبهه ها واجب کفایى است   ‏باید همه در این فریضــــه الهى شرکت کنید و خدمت به اسلام ، شهــادت دارد و شهید آگاهانه این راه را انتخاب مى کند و براى وصول به این آگاهى باید سرمــایه گذارى عظیم کرد ، باید خدا و قرآن را شناخت و از مرحله ایمان و جهاد تا مرز شهادت پیش رفت. همانطور که قرآن مى فرماید :

یا ایها الذین آمنوا اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولى الامر منکم   ‏باید از پیشوایان شایسته دینى یعنى ولایت فقیه اطاعت کرد  انشا الله .

همچنان اى پدر و مادر و اى خانواده ام و شما سایر دوستان و آشنایان ، امیدوارم مرا ببخشید و براى من قطره اشکى نریزید بلکه براى على اکبر حسین و قاسم بن الحسن و ابوالفضل العباس اشک بریزید . چون من خوشحالم که جان ناقابل خود را فداى اسلام کردم .

و اما چند پیام :

1- برادران و خواهران محترم ، هیچ وقت از اسلام و قرآن و شهدا فراموش نکنید و در دعا ها و نماز جماعت و جمعه شرکت کنید و غیبت نکنید که غیبت مایه نفاق است ، گمان بد به کسى مدهید که همین بدگمانى ها جهنم را براى انسان آماده مى کند ، همیشه در نظرتان این حدیث شریف را داشته باشید :

( المومن مراه المومن )

 

 

 

 

2‏- پیام براى برادران مسئول در کشور : مواظب باشید تا هــــواى نفس بر شمــــا غـــــالب نشود ، برادران باید بدانند کــه هــر چه پست و مقـــــامشان بالاتر شود مسئولیتشان سنگین تر مى گردد . امروز جامعــــه اسلامى احتیاج به انســـان هاى پاک و خــالص دارد که در راس امـــور قرار بگیرند .

3- برادران پایگاههاى بسیج را تنها نگذارند و همه محض رضاى خداوند در این جهاد مقدس شرکت نمایند .

4- از شما مى خواهم که محل دفن جنازه من در آیسک باشد و در کنار سایر شهداى آیسک دفن کنید . برادران و خواهران اگر قطعه شهداى آیسک نامگذارى نشده است به نام حضرت على اصغر نامگذارى نمائید .

در پایان از تمام برادران و خواهرانى که لطف فرموده و جنازه مرا تشییع نمودند سپاسگزارم .

به امید پیروزى رزمندگان اسلام بر کفر جهانى و هر چه زودتر فرج حضرت مهدى (عج) .

 سفارشم به همه شما :

 

وحدت ***  وحدت   ‏ به امید دیدار قیامت

خدمتگزار کوچک اسلام و قرآن   ‏ علیرضا عربى

 


متن وصیت نامه شهید  علیرضا عربى

 

بسم رب الشهدا  ‏الله اکبر   ‏و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه

  ‏وصیتنامه اینجانب علیرضا عربى ماشاالله   ‏خدایا خمینى را حفظ کن . او را نصرت ده تا خون ما شهیدان این مملکت را به ثمر برساند . گور شیطان بزرگ آمریکا و همه شیطانهاى کوچک را با جریان سیل خون سرخ خواهیم کند  . آمین .

خدایا وقتى به خاکم مى سپارند یادم باش چرا که در زنده بودنم همیشه با یاد تو همراه بودم . خدایا دل پر درد پاسداران اسلام را با فتح و پیروزى کردند بر کافران خوشحال و شادان گردان .

( آمین )   ‏خدایا هنگام شهادت در هنگام رفتن و از دنیاى زشتیها و گناههاى مرا قلم عفو بکش .

خـــــدا کمک کن تا یاران خمینى ، پیروان صــــدیق مکتب تو در جنگ دشمنان بشریت و استکبار جهـــــانى به ســـرکردگى امپریالیسم آمریکا و همه عـــــواملش را نابود کنند و با صــــدور انقلاب اسلامى زمینه ظهـــــور حضــــرت مهــــدى (عج) موعود آن منتقم و امید مستضعفان را فراهم سازند .

خدایا خمینى را حفظ کن ، او را نصرت ده تا خــــون شهیدان این مکتب را به ثمر نهایى برساند ، با گسترش حکومت عدل جمهورى اسلامى زمینه هاى ظهور آن موجود منتقم را فراهم سازد .

خدایا راه جهاد بر عاشقان مشتاقت بنما تا هر چه زودتر از این عذاب فراق و دورى خلاصى یابند .

خدایا دشمنان تو ، کافران و مشرکان و منافقین کورند و نمى فهمند که مجاهدان انقلاب اسلامى تا آخرین قطره خون خود را ، در راه استقرار حکومت الله و یارى روح الله ، این بزرگ رهبر مجاهد نستوه نثار خواهند کرد .

برادران راه امام را بیاموزید ، خط امام ، خط اصیل مکتب تعالى بخش اسلام است . از یارى خمینى بزرگ تا نثار جان ناقابل دست نکشید .

خدایا امام و پیشواى را نصرت عنایت فرماید . خدایا از عمر من بردار و بر عمر او بیفزا .

 

 

امید پیروزى اسلام بر کفار جهانى   ‏پاسدار عضو سپاه فردوس

 

 

‏علیرضا عربى 25‏/3/60

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 1392/11/20 ساعت 21:34

با سلام و عرض خسته نباشید
لطفا متن وصیت نامه ی شهید علیرضا درخشان را قرار دهید .
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد